List your business — FREE
Category
Services · city-center · good-value
Location
Avda. Andalucia · Distrito Centro
Hours
Mon10:00 AM – 10:00 PM
Tue10:00 AM – 10:00 PM
Wed10:00 AM – 10:00 PM
Thu10:00 AM – 10:00 PM
Fri10:00 AM – 10:00 PM
Sat10:00 AM – 10:00 PM
SunClosed
Rating
2.9/5 (25 Google reviews)
Reviewers love
friendly and helpful servicemeticulous attention to garmentsefficient and timely service
Good to know
inconsistent quality of servicestaff often unprofessional
Contact
+34 952 27 28 15  ·  pressto.es

From their website

Pressto is a dry cleaning and laundry chain offering specialized garment care services including dry cleaning, washing, ironing, alterations, and complementary services such as shoe and bag cleaning, garment storage, and express delivery. The brand operates multiple formats including traditional locations, self-service laundries, and premium Pressto Experience outlets.

What they offer
dry cleaninglaundry serviceironingshoe and bag cleaningalterations and repairscustomizationself-service laundryassisted laundryshirt starchinggarment storage and conservationexpress servicebaby item cleaning
Languages spoken
SpanishEnglish
Booking
phone / online / walk-in
Details gathered from pressto.es · 19 Jul 2026
About this business
Pressto offers professional laundry services conveniently located within Corte Inglés in Málaga. With a focus on quality and customer satisfaction, they provide a range of garment care solutions. Find directions and contact details below.

About the neighbourhood: Distrito Centro

Málaga's historic core, bounded by the Guadalmedina river to the west, the port to the south and the slopes of Mount Gibralfaro to the east. The district contains the Cathedral, the Roman Theatre, the Alcazaba fortress, the Picasso Museum and the Pompidou Centre, plus the main shopping street Calle Marqués de Larios. Inside Distrito Centro sit the well-known sub-areas of Centro Histórico, Soho, La Merced and Lagunillas. The area is almost entirely pedestrianised, served by Metro Atarazanas and the Málaga–Centro Alameda rail station.

Recent Google reviews

25 total reviews
Mykyta Terentiev · a year ago
One more disappointing experience with dry cleaning in Málaga. I’ve tried several places already—Tintorería Císter, Cristina, El Palo and la Inglesa—and this one is by far the worst. Thank goodness they refused to accept my garment.

I’d brought in my Paul & Shark sailing hat, hoping that if they cleaned it successfully, I could trust them with my tuxedo next time. Before I even spoke to the attendant, I watched a well-dressed gentleman argue for five minutes over a lost item, then leave still unsatisfied. The staff feigned concern at first, but their lukewarm apologies made it obvious this was a recurring issue.

When it was my turn, I explained that my hat—clearly labeled “Do not water wash, do not bleach, do not tumble, cool iron, dry clean with care”—had a couple of stains. The attendant shrugged and refused outright. I understand the risk of damaging a delicate piece, but their lack of expertise was glaring.

I also asked if they could coordinate with the tailor next door—whose alteration shop, unfortunately, was closed—to repair a few small holes in my Zilli jersey and then dry-clean it. Again, they wouldn’t even try to help.

All in all, this place was a new low in Málaga’s already underwhelming dry-cleaning scene. For reliable service, I’d recommend heading to Madrid or Marbella instead. It’s a real shame.
María José · a year ago Translated from Spanish
I've been a longtime customer of this dry cleaner and I can't express enough satisfaction with the excellent service they provide. From day one, the service has always been friendly and helpful, even when my husband brings the clothes in.

I greatly appreciate the meticulous attention the staff gives my garments. I know they're in the hands of true professionals, and my clothes always look brand new. Furthermore, the dry cleaner is very efficient; my clothes are ready on time and always arrive in perfect condition.

In short, I'm very happy with the service I receive. I highly recommend this place to anyone looking for a reliable and professional dry cleaning service. Thank you to the entire team for your dedication and hard work!
dgm.casa1 · a year ago Translated from Spanish
Response to the owner's reply to TechmoError220: Dear
owner, I am compelled to continue our conversation through this
channel given the falsehoods you have published. Before going into the
details, let me clarify that I believe I only interacted with
employees at your business, so I understand that you have described the
circumstances I am complaining about based on what your
employees told you. Perhaps that is why your account is full of inaccuracies or,
as I have already said, falsehoods of which you are unaware. The
fundamental issue is that you provided me with poor service that was
damaging to my garments, you have not acknowledged providing this poor service, and
you have not apologized. On the contrary: you have been and continue to be very
rude in your reaction, to the point of distorting the facts in
your response to my written complaint. As I explained to your employees from the very beginning, to err is human, but when it happens, you must apologize. In the case that prompted my complaint, you made three mistakes. The first (minor) error was not ironing the shirt that you were supposed to wash and iron. The second error was ironing a pair of pants with a crease, which I requested be ironed without a crease, and which, obviously, should be without a crease, since they are chinos, not dress pants. But despite my insistence, your employee wrote a note stating "with a crease," as she showed me the last day I went to your store to pick up the items. The employee brandished this note as proof that she had acted correctly. But the reality is that I cannot read your employee's mind, nor control what she writes on paper. If she writes the opposite of what I ask, it is her mistake, something more serious than the first, because it alters the shape of the pants, but it is also correctable. The third mistake is more serious because it compromised a pair of dress pants that cost me 300 euros. Your employee told me she would only use one staple, and moreover, she would do it in an inside fold of the pants. I saw her do it that way with one pair of pants. But then I trusted that the employee would do the same with a second pair of pants of the same type. However, in this case, the employee made the mistake of stapling not only that inside fold but also a kind of wrinkled bun she made on the upper leg. Later, someone ironed these poorly stapled and wrinkled pants without noticing this. It's unbelievable that your employees are so incompetent as to carry out all these actions without realizing it. Well, despite all these mistakes, you have never apologized for them, nor for the inconvenience of making me go to the store two more times (to drop off the clothes again and to pick them up). To this I add that they didn't inform me of the
existence of damage insurance, which is something all
dry cleaners should have and make available to their customers. To
top off their "excellent" performance, before I left on the last day, one of the
saleswomen told me I could bring something else (I don't remember the details)
in the future at no cost, as compensation for all these disasters
for which, however, they refused to take responsibility. I thanked her
and, remembering that I had bought a voucher that I still hadn't used, I added that despite this, I wouldn't be returning to their business. Or would you return to a business
where you received such poor service and were treated so badly? After my
response, the second employee there that day said that's what
I have to do, not return because when you're not satisfied,
you shouldn't come back. To which I replied then, and I reiterate now, that this
statement was not only made by me before, but it is my responsibility to make it,
as the mistreated customer. If you were professionals and, moreover,
well-mannered, all you could do is apologize for the inconvenience and damages
caused by your incompetence.
JORGE GONZALEZ VAZQUEZ · 4 years ago Translated from Spanish
I'm a regular customer, and they're getting worse every time. They're rude and unprofessional. From the moment you arrive, they treat you like they're doing you a favor and not charging you for a service (which isn't cheap and their prices keep going up). Customers have to listen to the same spiel about their precarious employment situation over and over again. Sometimes they've left stains on clothes they were supposed to remove, and other times they haven't even ironed them. I wouldn't recommend them at all. I'm going to the competition.
Techmo Error 220 · a year ago Translated from Spanish
This establishment is a danger to your clothes and a nightmare in terms of customer service. I took some dress pants in simply to be ironed. I insisted they be careful with the staples. They were only supposed to put one staple in an inside crease, but the person in charge did it so clumsily that they pinched one leg, inserting the staple poorly and wrinkling the pants terribly there. Afterward, the person ironing didn't notice the mess and ironed even though one leg was obviously wrinkled in an odd way at the top. Now the pants are somewhat damaged, and all the employees say is that their staples are special and designed not to cause damage. They aren't even capable of saying "excuse me" or "I'm sorry for the mistake." On the other hand, I left three pairs of pants to be ironed without creases, and they ironed them with creases, as well as a shirt to be washed and ironed, which they only washed. Again, not a single "I'm sorry for the inconvenience." Just a "we have 25 years of experience" and, to top it all off, "next time go somewhere else." A surreal and terrifying experience.

Reviews from Google · refreshed regularly

Write a Review
We'll never share your email publicly
Click to rate this business (required)
Please write at least a sentence (20 characters minimum) so other visitors know what you liked.
Reviews are moderated and will be published after approval. What we publish
Is this your business?

Claim this listing free to edit photos, hours and contact details, reply to reviews, and receive customer enquiries.

Claim it free
Spot something wrong?

Help us keep this listing accurate. Is this your business? Claim it free. Where does this data come from?

We only use your email to tell you whether we fixed it. We delete it as soon as we’ve replied — no newsletters, never shared.

Contact Information
Address:
Avda. Andalucia, 4-6 Ubicada dentro Corte Inglés, Distrito Centro, 29007 Málaga, Spain

Scan to open on your phone

Ad space
Want to advertise here?

Reach visitors actively looking for local Málaga businesses. Spots available from €0.

Get in touch
Opening Hours
Open · until 22:00
  • Monday 10:00 AM – 10:00 PM
  • Tuesday 10:00 AM – 10:00 PM
  • Wednesday 10:00 AM – 10:00 PM
  • Thursday 10:00 AM – 10:00 PM
  • Friday 10:00 AM – 10:00 PM
  • Saturday 10:00 AM – 10:00 PM
  • Sunday Closed
Location
Street View
Click and drag to look around
Loading Street View…
Don't miss the good stuff… We post hidden gems, local events, new businesses, beautiful places and the odd surprise.
A fresh find every week
Hand-picked corners of Málaga & the Costa del Sol.
New posts every day!